8 Mayıs 2008 Perşembe

SÜPERSTAR VE GÜLEN BOYA


Gülen Boya, hedef kitlesine boyacı ve nalburların yanı sıra kadınları da katmak yeni bir reklam kampanyasına başlamış ve bunun için süperstarımız Ajda Pekkan'a tam tamına bir milyon dolar saymış. Ajda Pekkan'ı seçmelerinin nedeni ise "hiç eskimeyen boya" temasını en iyi şekilde temsil edebilecek ünlü olmasından dolayıymış. Ben de Ajda Pekkan'ın çıtır kız kalma azmine hayranım; fakat bunun için operasyonlara vesaireye bir servet harcadığı aşikar. Yani biz Gülen Boya için her yıl para harcayarak, onun eskimemesini istemeyiz.) Ben ilk Gülen Boya reklamına arabada radyo dinlerken rastladım. Reklamda bir adam Gülen Boya'yı arayarak avaz avaz bağırıyor: "Kaldırın şu Gülen Boya reklamlarını!". Telefonu açan kız hiçbir şey olmamış gibi sakin bir sesle bunun nedenini soruyor. Meğerse adamın karısı bir Ajda Pekkan fanatiğiymiş ve o ne yaparsa onu yapmak istiyomuş. Bu sefer de Süperstar, Gülen Boya kullanmaya başlayınca kadın kocasının kafasını yemeye başlamış. Peki benim anlayamadığım bir şey var. Bu Ajda Pekkan'ın mı yoksa Gülen Boya'nın reklamı mı? Beni böyle düşündüren ise bu reklamda Gülen Boya'nın hiçbir özelliği anlatılmıyor; yanlızca Ajda Pekkan ne yaparsa kadınlar onu yapar mesajı var. Yani Ajda Pekkan'ın Türk kadının idolü olduğu vurgulanıyor. Ee demek ki Süperstar boşuna olunmuyor, 1 milyon dolar alarak başkalarına kendi reklamını yaptırabiliyor.

Hiç yorum yok: